Жиі қойылатын сұрақтар

Біз сіздерге жиі қойылатын сұрақтарға жауаптардың барлығын жинақтадық. Жауапты жылдамырақ табу үшін іздеуді пайдаланыңыз.

Сауалнаманы рәсімдеу үшін,  MAZILLA онлайн-сервисіне тіркелу керек. Тегіңізді, мобильді телефон нөмірін, электронды пошта мекенжаңызды көрсетіңіз. Хатта Сіздің электронды пошта мекенжайыңызды растау үшін сілтеме және Сіздің мобильді телефон нөміріңізді растау үшін анықтау коды бар хабарлама келеді.

Электронды мекенжайды және мобильді телефон нөмірін растағаннан кейін, Сізге сервис қызметтерін төлеу үшін банктік картаңызды тексеру қажет. Төлемнен кейін, Сіз үшін Сіздің қаржылық тәртібіңіздің тарихы мен қолданыстағы мерзімін өткізулер есепке алынған, дербес қаржыландыру  бағдарламасы құрылатын болады және сіз осы ақпараттарды "Менің Скорингім" бөлімінен таныса аласыз.

Сіздің назарыңызды,  MAZILLA сервисінің несие беруші ретінде өзін ұсынбайтынына аударамыз. Біз Сіздің сауалнамалық деректеріңізді талдаймыз және Сіз үшін ақша алу үшін анағұрлым тиімді нұсқаларды ұсынамыз. Ақша қаражаттарын , Грузия заңнамаларын қатаң сақтайтын және тиісті лицензиясы бар серіктес-компаниялар ғана ұсынады.

Иә, бізде 30-дан астам серіктес -қаржылық ұйым бар, олардың ішінде қарыз алушылардың беделін түзетуге көмек көрсеткісі келетін несие берушілер бар. ZILLA  жобасына тіркегеннен және Сіздің сауалнамаңызды ақылы тексергеннен кейін, біз Сіз үшін қолжетімді  қаржыландыру нұсқаларды іріктеп аламыз.

Сіздің назарыңызды, сервис қызметтерін төлеу үшін,  VISA атаулы банктік карталарын немесе MasterCard қолдануға болатынына аударамыз. Карта 16  цифрдан тұрады. Маэстро карталары, Әлем біздің жүйемен қуатталмайды.

Менің Скорингім- бұл жеке сайт бөлімі, ол Сіздің "Қаржылық денсаулығызды" көрсетеді. Онда Сіздің төлем тәртібіңіз, сонымен қатар ағымдағы қарызыңыз бен мерзімі өткен төлемдеріңіз туралы ақпарат беріледі.

Mazllla сервисі ай сайын  төлем қызметтерін ұсынады. Қызметке Сіздің "Қаржылық денсаулығыздың" динамикалық есебі және дербес ұсыныстар кіреді.  Жазылу сәтті болғанда, ақпарат Сіздің жеке кабинетіңізде көрсетіледі, сонымен қатар Сіздің расталған электронды мекенжайыңызға жіберіледі.

Біздің сервис автоматты режимде жұмыс істегендіктен, сәтті атқарымдық алгоритм  үшін, Сізге жүйе нұсқауларын басшылыққа ала отырып, өтінімді дербес толтыруыңыз керек. Бізде клиенттерді телефонды қолдау, өкінішке орай жоқ. Егер Сізде сұрақ немесе ұсыныс туындайтын болса, Сіз біздің қолдау Қызметімізге  жүгінулеріңізге болады, біздің мамандар Сіздің сауалдарыңызға қысқа мерзімде жауап береді.

Егер тіркелген Сіздің аккант деректеріңіз есіңізде болмаса, онда біздің қолдау Қызметіне жүгініңіз. Біздің мамандар Сізге осы сауалды шешуге қуана -қуана көмектеседі.

Егер қандай да бір себеппен Сіз біздің сервисімізді қолданғыңыз келмесе және біздің қызметтерімізден шыққыңыз келсе, онда Сізге "Менің деректерім" бөліңіндегі Жеке кабинетке кіріп,  сосын бекітілген банктік картаны жою керек. Содан кейін Сіздің картаңыз аккаундтан алынып, ақша қаражаттары алынбайтын болады.

Тіркеу хаты "Спам" папкасында болуы мүмкін, онда оны ол жерден алып, тексерілген мекенжайлар тізіміндегі сервиске қосу керек. Егер хабарлама келмесе, онда көрсетілген телефон нөмірін, содан соң оның қол жетімділігін қайта тексеріп көріңіз. Егер байланыспен қандай да бір қиындық болса, онда кодыт сәл кейінірек сұрау қажет. Жеке кабинетке қол жетімділік, Сізге расталған мобильді телефон нөміріне жіберілетін болады.

Егер қандай да бір себеппен, Сіз біздің қызметтерді қолданғыңыз келмесе және  MAZILLA жобасынан өз деректеріңізді жойғыңыз келсе, онда  "Менің деректерім" бөліміндегі Жеке кабинетіңізге кіріп, "Сайттан сауалнаманы жою" бөлімін таңдайсыз. содан кейін сіздің деректеріңіз жойылатын болады, сонымен қатар банктік карта Сіздің аккаундтыңыздан алынып тасталады.

Жауапты таппадыңыз ба? Бізге жазыңыз!
Сұрақ қою